اطلاعات پرداخت

در صورت کالای آسیب دیده یا اشتباهی چکار باید بکنم؟

از زمانی که کالا به دست شما می‌رسد ۷ روز  فرصت دارید به دلیل خرابی، عدم تطابق کالا با مشخصات یا به دلایل سلیقه‌ای، کالا را به شکل صحیح، در بسته‌بندی خود، همراه با برچسب بازگردانید.

آیا می توانم سفارش خود را تغییر یا لغو کنم؟

بله. در هرلحظه از ثبت سفارش امکان لغو آن برای مشتری وجود دارد. درصورتی‌که سفارشتان به‌صورت نهایی ثبت‌شده است و پیامک اطلاع‌رسانی را دریافت کرده‌اید، برای لغو سفارش می‌توانید از طریق تماس با واحد پشتیبانی و با هماهنگی خدمات خریدگاه سفارش خودرا لغو کنید

پیگیری سفارش خود در خریدگاه چگونه است؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود در خریدگاه سفارش خود را پیگیری نماید و یا از طریق پشتیبانی آنلاین سئولات خود را مطرح نمایید.

استفاده از کد تخفیف چه محدودیت هایی دارد؟

هر مشتری فقط یک‌بار می‌تواند از هر کد تخفیف استفاده کند. همچنین در هر سفارش تنها امکان درج یک کد تخفیف وجود دارد. درصورتی‌که تاریخ اعتبار کد منقضی شده باشد، امکان استفاده از آن وجود ندارد. برای امنیت بیشتر مشتریان، کد‌های تخفیفی که از طریق اپلیکیشن و یا پیامک ارسال می‌شود، تنها با حساب کاربری همان شماره قابل‌استفاده است.

اطلاعات حمل و نقل

چه اطمینانی برای خرید از خریدگاه وجود دارد؟

خریدگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی و پروانه کسب الکترونیکی  از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است. همچنین خریدگاه با چند سال سابقه همواره در دسترس مشتریان و پاسخگوی سوالات و مشکلات آنها بوده است.

سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق سامانه پیامکی خریدگاه ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

کد رهگیری مرسوله پستی خود را چگونه دریافت کنم؟

كد رهگیری از طریق پیامك اطلاع‌رسانی می‌گردد. همچنین تمامی مشتریان می‌توانند از طریق تماس با بخش پشتیبانی مشتریان و یا ارسال ایمیل نسبت به دریافت كد رهگیری خود اقدام نمایند.

آیا لازم است که بعداز ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش با خریدگاه تماس بگیرم؟

خیر، به‌محض ثبت سفارش توسط مشتری، پیامک اطلاع‌رسانی به همراه شماره سفارش برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت بروز هرگونه مشکل در فرایند ، کارشناسان پشتیبانی خریدگاه  با شما تماس خواهند گرفت.

فروشگاه
0 لیست علاقمندی
0 مورد سبد خرید
حساب کاربری من